Wij bieden u het beste op kantoorgebied

Diensten op maat om van Fiducial uw enige leverancier te maken

Gepersonaliseerde prijzen

Wij staan klaar om naar u te luisteren en u een aanbod te doen dat is aangepast
aan uw behoeften.

Ze vertrouwen ons

Ontdek waarom onze klanten
Fiducial Office Solutions
aanbevelen.

Geen papier meer

Win aan productiviteit, veiligheid en milieuvriendelijkheid met onze gedematerialiseerde diensten.

Samen verantwoordelijkheid opnemen

Ontdek onze milieubewuste
verbintenissen, die prestaties en milieu verenigen.

IK ZOU GRAAG CONTACT OPNEMEN

Onze expertise, tot uw dienst

Met ware passie voor het kantoorwezen volgen wij de laatste trends op de voet en selecteren onze productexperts de beste artikelen op de markt, met de beste prijs-kwaliteitverhouding.

Onze catalogus van kantoorbenodigdheden en -uitrusting is een van de meest uitgebreide in de sector, gaande van agenda's tot balpennen, maar ook meubilair, voedingsmiddelen en hygiëne- en veiligheidsproducten. Wij hebben zonder twijfel het juiste product voor u! Het is toch veel eenvoudiger om één leverancier te hebben voor alle kantoorbenodigdheden? En als we niet DE referentie hebben die u nodig hebt, vraag het ons gewoon. Onze dienst Naast de Catalogus doet de rest.

Aangepaste prijzen volgens uw aankoopvolume

Bent u een bedrijf met meer dan 10 werknemers? Wij luisteren naar uw wensen en doen u een persoonlijk aanbod, dat samen met u wordt samengesteld. Dankzij de tarieven die wij elk jaar met de belangrijkste groothandelaars bedingen, kunnen wij u uw kantoorbenodigdheden en accessoires tegen de beste prijs aanbieden.

Prijzen op maat, grote accounts

Ze hebben vertrouwen in ons gesteld

Uw tevredenheid is onze prioriteit. Daarom doen we er alles aan om te voldoen aan uw behoeften. Wij bestuderen uw beoordelingen om onze diensten te verbeteren en u de best mogelijke prestaties te bieden.

In hun beoordelingen roemen onze klanten het gemak van het plaatsen van een bestelling, de volledige ondersteuning van hun toegewijde medewerker, de voordelige prijzen en de snelle en betrouwbare levering! Daarom kregen we van u een waardering van 4,5/5.

Onder onze klanten hebben grote merken ons hun grootste bestellingen toevertrouwd, dus waarom zou u dat niet doen?

In 2019 beschouwt 98% van onze klanten zichzelf tevreden en raden aan om met Fiducial Office Solutions te werken!*

*Volgens het klanttevredenheidsonderzoek van 2019

Schakel uw bestellingen naar een hogere versnelling met onze diensten voor dematerialiseren op maat! Onze instrumenten, ontworpen door onze experts op basis van uw behoeften, gaan verder dan de gebruikelijke B2B e-commerce website. Wij hebben oplossingen voor u ontwikkeld die u bij uw zakelijke activiteiten ondersteunen en onnodige beheerskosten elimineren.

Gedematerialiseerde facturatie

Zin om drie vliegen in een klap te slaan? Win aan productiviteit, veiligheid en milieuvriendelijkheid: stap over op gedematerialiseerde facturatie voor uw aankopen van kantoorbenodigdheden en -meubilair!

Onze gedematerialiseerde facturen voldoen aan de fiscale voorschriften. Ze worden geauthentiseerd met een RGS-handtekeningcertificaat en kunnen beschikbaar worden gesteld op het Chorus Pro-portaal voor overheidsinstanties.

Geen papier meer!
E-commerce-functies voor grote accounts
Functies voor grote bedrijven - Fiducial Office Solutions

Bestellen met e-procurement

Gedaan met over en weer lopen? Bespaar kostbare tijd bij het verwerken van uw bestellingen met digitale gegevensuitwisseling (DGU).

Of u nu op zoek bent naar een catalogus gehost in Punch in of Punch out, of u nu een aankoopkaart gebruikt of niet, wij hebben DE oplossing (de uwe!) om uw bestellingen met e-procurement te beheren.

Wow! onze dgu-technologie

De mogelijkheden van Fiducial Office Solutions

Droomt u van een bestelhulpmiddel dat zich aan uw behoeften aanpast en uw verbruik optimaliseert? Ontdek de geavanceerde functies van Fiducial Office Solutions!

Aangepast dashboard, geavanceerde indicatoren, validatieworkflow... Onze klanteninterface komt tegemoet aan uw dagelijkse uitdagingen en evolueert met u mee: zodat het plaatsen van uw bestellingen eenvoudig, innovatief en efficiënt blijft.

onze functionaliteiten onder de loep

Klaar? Plaats een bestelling in de beste omstandigheden door contact op te nemen met uw toegewijde contactpersoon!

Kantoorbenodigdheden voor grote bedrijven

Samen verantwoordelijkheid opnemen

Bent u op zoek naar een partner die prestaties verenigt met respect voor het milieu? Wij zijn er voor u.

Wij zijn trots op onze certificeringen van FSC, PEFC, ISO 9001 en ISO 14001! Wij verrijken ons aanbod voortdurend met gerecycleerde en recycleerbare producten die door erkende milieulabels zijn gecertificeerd. Onze chauffeurs zijn opgeleid in ecorijden en zitten aan het stuur van vrachtwagens met de norm EURO V+ of VI (en voertuigen op CNG in grote steden). 
Daar houdt ons engagement niet op: wij nemen ook uw afval terug met onze Collect Box. Een ecologisch en verantwoord aanbod dat u nergens anders zult vinden.


Meer informatie over ons beleid inzake MVO vindt u hier:

MVO + FOS = LOVElike
Fiducial Office Solutions - aankoop van kantoorbenodigdheden voor grote accounts

Een bekroond bedrijf

Net als in 2020 en 2021, heeft Fiducial Office Solutions van Ecovadis het Gold-label gekregen voor haar beheer inzake MVO (Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen) in 2022.

Deze rating is een erkenning van onze verbintenissen en inspanningen op het gebied van MVO, met de nadruk op het sociale aspect, duurzame ontwikkeling en aankopen en transparantie/deontologie.

Hoe kent EcoVadis het Gold-label toe? Een onafhankelijk wetenschappelijk comité van deskundigen op het gebied van MVO en de toeleveringsketen maakt gebruik van internationale normen voor MVO (Global Reporting Initiative, UN Global Compact, ISO 26000) om tot een oordeel te komen. Er wordt ook rekening gehouden met de omvang, de vestigingsplaats en de bedrijfstak van de beoordeelde bedrijven.

Ecovadis Gold Label Fiducial Office Solutions

Wij steunen goede initiatieven voor het milieu

Omdat milieubescherming deel uitmaakt van onze waarden hebben wij onze krachten gebundeld met die van Cèdre et Forêt Services om deel te nemen aan de Barometer PAP50 2020.

Deze barometer is opgezet door Riposte Verte, een mooie non-profitorganisatie die tot taak heeft kleine en grote bedrijven te begeleiden bij hun ecologische transitie. De Barometer PAP50 richt zich op het papierbeleid van de 50 grootste banken en verzekeringsmaatschappijen, met als doel hun prestaties op het vlak van MVO te bestuderen (en te verbeteren).

Wij zijn er ons vandaag allen van bewust dat het gebruik van papier in bedrijven van essentieel belang is voor het behoud van het milieu. Het is dus belangrijk om alternatieven te vinden en goede gewoonten aan te nemen op kantoor: aankoop van gerecycleerd en ecologisch verantwoord papier, recyclage, gecontroleerd verbruik, enz.

Daarom hebben wij gereageerd en zijn wij verheugd dat wij hebben kunnen deelnemen aan de Barometer PAP50 2020, die de uitstekende initiatieven van Axa, de Apicil Groep en Malakoff Humanis heeft beloond.

Riposte Verte Fiducial Office Solutions

Logistiek op Maat van de Klant (LMK)

Uw vierkante meters vergroten en daarbij uw CO2-voetafdruk verkleinen?
Heeft u een tekort aan opslagruimte in uw lokalen? Vertrouw ons de logistiek van uw producten toe, en win aan vrijheid en comfort.

Kiezen voor Logistiek op Maat van de Klant betekent één enkel opslagpunt voor uw gepersonaliseerde goederen, dat wij in onze eigen Supply Chain integreren.
Ontlast uzelf van het beheer van uw voorraden, en laat het aan ons over!
Uw producten worden op hetzelfde moment geleverd als uw gebruikelijke kantoorbenodigdheden: één bestelling, één levering, één factuur en één rapport.

Ik kan baat hebben bij de lmk