Mobilier

Kantoorbenodigdheden, kantoormeubilair, papierwaren en hygiëne...

Onze selectieVan de maand
Diensten op maat Fiducial, uw unieke leverancier

Respect voor het milieu

Verbeter uw ecologische voetafdruk
en win aan efficiëntie
met papierloze facturering.

Verbeterd afvalbeheer

Ontdek onze kant-en-klare oplossingen
om de inzameling
van uw afval te verzorgen!

Toegewijde bezorger
 

Levering op maat

Profiteer van een snelle levering door uw toegewijde bezorger.

Vereenvoudigd bestellen

Bent u een Grote Account? Wij hebben het aankoopproces voor u vereenvoudigd met hulpmiddelen op maat.

Meer dan 62.000 bedrijvenstellen vertrouwen in ons
ONTDEK Onze productdomeinen
Vind De grote merken voor kantoorbenodigdheden
Fiducial Office Solutions

U het leven makkelijker maken, en tijd helpen besparen

Wij hebben voor elke behoefte het meest geschikte aanbod geselecteerd, beschikbaar in verschillende gamma's om aan uw verschillende gebruiksmogelijkheden tegemoet te komen. Een nauwe en bevoorrechte relatie is van cruciaal belang om een vertrouwensband tot stand te brengen en gepersonaliseerd advies te verstrekken.

Om u een dergelijke kwaliteitsrelatie te garanderen, stellen wij u een "team op maat" ter beschikking: uw toegewijde vertegenwoordiger, verkoopsassistent en bezorger zetten zich in voor 100% tevredenheid! U zult altijd dezelfde contactpersonen hebben, belangrijk voor een nauwgezette opvolging die dicht bij u staat. Onze oplossingen om uw kantoorleven te vergemakkelijken

Onze interactieve catalogiOm de juiste keuze te maken

Fiducial Office Solutions is een online verkoopservice voor papierwaren, kantoortechnologie, kantoorbenodigdheden en -meubilair voor professionals en bedrijven, aangeboden door de FIDUCIAL Groep. Ontdek onze ruime keuze aan kantoorproducten en -meubilair tegen zeer concurrerende prijzen.


Al uw kantoorbenodigdheden

Wij selecteren voor u producten van de grootste merken en stellen u ook die van ons huismerk Fiducial ter beschikking, met een onvergelijkbare kwaliteit/prijsverhouding. Van klein kantoormateriaal dat u dagelijks gebruikt, zoals nietmachines of perforators, tot pennen, meubilair of verbruiksartikelen voor printwerk (cartridges, toners, printers en papier), wij hebben wat u nodig hebt! Vereenvoudig uw kantoorinkopen door rechtstreeks op onze website te bestellen en ontvang uw bestelling binnen 24-48 uur op uw werkplek of thuis. Online kantoorbenodigdheden (printpapier A4 en A3, enveloppen, notitieboekjes, enz.), inktpatronen en toners (HP-patronen, Epson-patronen, Canon-patronen, enz.), agenda's, archiefmateriaal (ordners en archiefdozen), kleine kantoorbenodigdheden (pennen, postzegels, correctie), voedsel (drankjes en snacks), hygiëne- en schoonmaakproducten, enz. zijn allemaal slechts een klik verwijderd!


Producten van grote merken

Fiducial Office Solutions werkt met de grootste merken van kantooruitrusting, -benodigdheden, -artikelen en -accessoires zoals Bic, Post-it, Oxford, Clairfontaine, Stabilo of Exacompta, maar ook met de essentiële merken voor IT-verbruiksartikelen zoals HP, Brother, Epson of Canon.
U vindt bij ons ook de producten van het merk Elba, gespecialiseerd in archief- en archiveringsartikelen (ordners, mappen met of zonder kleppen, vakken).
Of bekijk aan het begin van elk jaar de agenda's van het merk Quo-Vadis. Het merk biedt weekplanners en organisers.
Voor alle schrijfwerk en notities van alledag kunnen we natuurlijk niet zonder Bic. Van de Cristal pen tot die met 4 kleuren die het merk beroemd hebben gemaakt, van lijmtubes tot markers, Bic is een must-have voor op kantoor.


Kantoormeubilair en -inrichting voor professionals

Wij bieden kantoormeubilair dat aan al uw professionele behoeften voldoet: bureaustoelen, professionele bureaus, kantoormeubilair, bureaublokken, boekenkasten, receptiebanken en -stoelen, vergadertafels...
Als we het over kantoorinrichting hebben, bedoelen we ook ergonomie van de werkplek. Fiducial Office Solutions biedt u een ruim assortiment accessoires en meubilair waarmee u de kantoren van uw medewerkers kunt omtoveren en ergonomisch inrichten. Verticale muis, in diepte en hoogte verstelbare bureaustoelen, maar ook verstelbare bureaus, staanders voor laptop of scherm... Een ergonomische werkplek brengt weliswaar initiële kosten met zich mee, maar betaalt zich op lange termijn terug door het vermijden van werkonderbrekingen (MSA) en door een hogere productiviteit van de werknemers.
U vindt bij ons ook benodigdheden om uw bedrijf uit te rusten en in te richten: kapstokken, bureaulampen en staande lampen, klokken, brievenbakjes, vitrines en andere displays.


Hoe kiest u de juiste kantoorbenodigdheden?

Leveranciers van kantoorbenodigdheden bieden steeds meer producten aan en het aanbod is de laatste jaren steeds diverser geworden. Het is soms moeilijk geworden voor een klant of een besluitvormer om voor zijn werknemers het ene product boven het andere te verkiezen. Hoe maakt u de juiste keuze als u met zo'n overvloed geconfronteerd wordt? Hoe raakt u de weg niet kwijt? Fiducial Office Solutions ondersteunt haar klanten bij hun beslissing door advies en aankoopgidsen aan te bieden en door haar producten aan u voor te stellen dankzij volledige beschrijvingen en afbeeldingen die de producten in gebruik belichten. Mocht u ondanks deze informatie toch moeilijk een keuze kunnen maken, dan kunt u altijd contact opnemen met onze Klantendienst. Deze vakmensen zijn opgeleid in het gebruik van de verkochte producten, zij zullen uw problemen perfect begrijpen en u op de best mogelijke manier kunnen adviseren.


Hoe kunt u besparen op kantoorbenodigdheden?

De aankoop van benodigdheden is iets waar elk bedrijf voor staat, of het nu gaat om papierwaren (riemen papier, enveloppen, etiketten), schrijfgerei (balpennen, grafietpotloden, markeerstiften, enz.) of de opslag van administratieve documenten (archiefdozen, hangmappen, enz.). Uiteraard brengt dit alles kosten met zich mee en in hun streven om geld te besparen, kiezen bedrijven deze aankopen vaak als eerste post voor budgetoptimalisering. Daarom biedt Fiducial Office Solutions u de beste prijzen en helpt u de producten te kiezen die echt nuttig zijn en een lange levensduur hebben.
Om te helpen besparen, bieden wij u producten van ons huismerk Fiducial. Het assortiment is nu zeer uitgebreid en voldoet aan al uw kantoorbehoeften, inzake schrijven (met balpennen, markeerstiften of gummen) of printen bijvoorbeeld (met onze toners en inktpatronen voor uw printer).


Fiducial Fourniture en Fiducial Bureautique, kiezen voor service en kwaliteit

Het team van Fiducial Office Solutions is gericht op klanttevredenheid en biedt u een klantendienst van hoge kwaliteit. Onze webwinkel voor kantoorartikelen en professioneel meubilair biedt duidelijke productinformatie, koopgidsen om u te helpen bij de keuze van uw papier, uw agenda, uw bureaustoel, uw bureaulamp, uw printer, uw pen... en ideeën en advies over hoe u op een verstandige manier schrijf- en kantoorbenodigdheden kiest en verbruikt. Indien u informatie of een kantoorproduct mist, kunt u onze klantendienst bellen die u zo snel mogelijk een antwoord zal geven: informatie over een product of een kantoormeubel, productadvies, product uit de catalogus...
Fiducial Office Solutions legt haar klanten graag in de watten! Er worden regelmatig promoties en geschenken aangeboden. Met ons getrouwheidsprogramma kunt u punten verzamelen en kwaliteitsgeschenken ontvangen na uw bestellingen!
Wij doen ook ons uiterste best om snel te leveren. Vereenvoudig uw aankopen en ontvang uw bestelling binnen 24-48 uur op uw werk of thuis! Bovendien is de levering gratis voor aankopen van meer dan 50 euro excl. btw.